Nordic Sports Oost-Nederland wil een sportvereniging zijn, die zich in Deventer en ver daar omheen profileert als een open en gezellige vereniging met veel activiteiten. Als één van de sportverenigingen in Deventer biedt Nordic Sports Oost-Nederland de inwoners van Deventer en omgeving de mogelijkheid om de rolski-, cross-skate- en langlaufsport te beoefenen.

Hierbij wordt de nadruk gelegd op plezier, ontspanning, gezondheid, fitheid en contacten:

• Alle groepen staan onder leiding van gekwalificeerde trainers, die de individuele sporters helpen de eigen mogelijkheden te herkennen en te ontwikkelen, waarbij de gezondheid en plezier centraal staat;
  • Er wordt gestreefd naar een toename van de gezondheid en fitheid van de leden door een voortdurende ontwikkeling en groei in korte- en lange duurconditie;
  • Er wordt gezorgd voor ontspanning door inspanning. De rolski / cross-skate sport is een bijzonder effectieve manier om te ontspannen en algemene fitheid te behouden en te
    verbeteren;
  • In de benadering naar leden wordt geprobeerd de sociale omgang tussen de verschillende leden te bevorderen. Nordic Sports Oost-Nederland kenmerkt zich door een grote diversiteit aan leden uit alle lagen van de bevolking met respect voor elkaar.
  • De vereniging is er voor jong en oud.

Nederlandse Ski vereniging

Nordic Sports Oost-Nederland is aangesloten bij de Nederlandse Ski vereniging.

Bestuur:

Voorzitter Otto Cazemier 06 – 33 30 56 48